Den här gången var det på riktigt!

Igårkväll gjorde jag något riktigt roligt!! Jag var och kollade på premiären av filmen "Remember Me" på Leiscter Square här i London. Det var helt stört mycket folk där och vissa hade tydligen campat där sedan kvällen innan eller stått där sedan tidigt på morgonen... Helt crazy! Pga att jag bara var där 45 min innan kändisarna kom så fick jag självklart inte en så jättebra plats men jag såg allt Emelie de Ravin och Robert Pattinson och fick några helt ok bilder :). Kan tilläggas att Robert är hetare i verkligheten än på film och nu såg jag honom ju faktiskt på riktigt, inte som den gången i parken ;). haha! Stackars Louise var helt förstörd när jag berättade att jag skulle se honom så jag lovade att lägga ut bilderna så fort som möjligt så här kommer de :).


Emelie signerade autografer. Hon kom aldrig så nära där jag stod dock.


Remember Me. Den verkar asbra förresten!


Robert var helt omringad av människor (höll på att döda killen som
sträckte upp sin jävla boll i luften direkt han kom i närheten, man såg ju
ingenting!!).


Zoomade visst lite för mycket ;). haha!!


Det var helt galet!!!


Populär Robert?? Eeeh.... JA!!


Skriva autografer!


Röda mattan.


Han hade fullt upp! (Ser ni han ens här? det är väldigt mörkt)


Ser du hans ruffsiga/feta hår Louise?? haha!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! jag ser det, jag ser det. Men fan va vackert det är! ;) HAHA!

Fy fan va grymt att du såg honom honny, du såg honom. Kan du fatta det! :)

Du skulle tagit bollen och slängt iväg den. Jävel. skymmer sikten ju. ;)

Det är såå coolt!

han är så HET!

Miss You. Puss

2010-03-18 @ 13:39:17
Postat av: Malin

Fräckt Ida :) Det är nästan så jag blir lite avis ;) haha.

2010-03-18 @ 17:31:48
Postat av: maya

asså fy fan vad ful han är!! kolla in närbilden liksom. helt jävla röten! usch.. hade han gått i eran klass i 10år hade ni inte tyckt som ni tycker nu... puss puss:D

2010-03-18 @ 22:25:49
Postat av: Pernilla

haha, vilken tur du har Ida ;)

2010-03-22 @ 18:18:33
URL: http://pernilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0