Feber.

Idag har jag haft feber hela dagen. Vaknade upp i gamla lägenheten av att spanjorskan och hennes kompisar går upp kl 08:00 och skriker med sina gälla, spanska röster. Störande, speciellt i och med att vi inte kom hem förrän 03:40... I alla fall så somnade jag om och sov ändå till kl 12:40. Då känner jag anledningen till varför morgonpigga Ida sov så länge: feber. Hela kroppen känns som om den väger 2 ton och det är totalt omöjligt att röra en fena. Så där låg jag i 2 timmar till, tills Susanna gav mig en ipren, 40 min efter det kunde jag i alla fall röra mig lite, så vid 16:40 tiden försökte jag ta mig hemåt. Det gick bra även fast det kändes som om jag skulle falla ihop på trottoaren flera ggr. Fattar inte varför jag har fått feber dock..? Är ju nästan inte alls förkyld längre och känner inget annat som skulle kunna orsaka det. Konstigt! Nu ska jag i alla fall vila resten av kvällen för jag antar att jag väl måste jobba imorrn ändå... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0