Fredag.

Hejsvejs!! Hur mår ni? Jag är supertrött... Har blivit lite lite sömn den senaste veckan. Är ju inte riktigt van vid att gå upp kl 06:40 och så blir det ju inte att man lägger sig 21 heller om man säger såå. Börjar få lite ont i ett öra, så det känns lite jobbigt. Morgonen gick helt ok, jag lämnade dem på nursery och sen gick jag och sa hej till Hanna och hennes päron som kom igår kväll. De var jättetrevliga :)! Sen gick jag hem, städade upp, tog en kopp te och ett äpple med städerskan och sen tog jag mig ut och sprang en sväng(!!!). Jag vet, jag, springa, unbelieveable! I eftermiddag jobbar jag 17-19:30 och sen är jag barnvakt resten av kvällen. Imorrn jobbar jag 0700-0900, så att föräldrarna får lite sovmorgon, sen är jag ledig resten av helgen, can't wait!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0