Fried Friday.

Idag skulle jag och Susanna ha hängt, vi skulle ha shoppat, och lunchat med Frida m.m. Men jag har blivit så himla förkyld att jag inte orkar göra någonting, så jag ligger i soffan och kollar på Gilmore Girls med datorn på magen. Ikväll ska vi ha förferre hos Maya och sen "go for drinks in Soho", men jag vet ju inte hur jag kommer må så vi får väl se om jag kommer med eller ej. Vill ju vara frisk imorrn när det är dags för filminspelning :). Hanna ska oxå följa med, så det ska bli riktigt kul!
 
Hittade två roliga/fina bilder i Susannas London album som jag tänkte lägga ut här:

Gapflabb! Överlyckliga*.


The original London Girls :).


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hejsan :), vad görs :D?

2010-03-19 @ 15:43:47
URL: http://controella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0