Have I got news for you?

Ida Kristiansson filmstjärna! Hur låter det? haha!!! Det kommer nämligen bli min framtid :). Jag skojar bara! Dock ska jag kanske vara med i en film =). Igår på dansen så berättade Simon om en filminspelning där de behövde swingdansare som är "in their twentys". Jag tog ett papper där det stod mail adress m.m. och mailade dem nu imorse. Jag tänkte att det ju kunde vara en kul grej och en bra erfarenhet :). De ringde upp mig 20 minuter efter jag hade skickat mailet. Inspelningarna är hela helgen men jag sa att jag bara kan vara med lördag och halva söndagen för att jag ska börja mitt nya jobb på eftermiddagen (korrektion oxå, såg att jag hade skrivit att jag flyttar på lördag i det andra inlägget, jag flyttar på söndag, ska vara hos familjen halv 5). Hon frågade om jag hade några 50-tals inspirerade kläder (jag sa nej, de är i sverige), sen frågade hon om jag visste hur man fixar smink och hår för den tidsperioden, jag sa nej. Haha!! Kände mig som en idiot... Men hon sa att jag bara skulle lägga en bas och så skulle "hair and make up" fixa resten. Iiiii!! Hon skulle ringa på fredag och berätta mer exakt om tider m.m. Tydligen skulle inspelningen vara på ett hotell. Jag vågar dock inte hoppas för mycket, tänk om hon inte ringer upp liksom... I alla fall så tänkte jag dra med mig Hanna dit oxå, hon har visserligen bara dansat Lindy Hop två ggr och de bad om mer erfarna dansare men det klarar hon fint. Hihi!


Vad säger ni?? Passar jag inte in på röda mattan?? hihi!


Kommentarer
Postat av: Louise

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! coolt. Jag är din kompis och jag får fälja med dig på kändisfester, OK? ;) hahah

kul för dig gumman! xoxo

2010-03-17 @ 16:29:41
Postat av: mamma

Se där nu är du upptäckt och det är bara att vänta på det stora genombrottet! Grattis! Ja nu får jag ju erkänna att sånt inte händer så ofta i Dingle annars tycker jag inte att det är så stor skillnad. Vi har haft studiedag och lyssnat på en föreläsning av en förälder till ett barn med ADHD. Mycket givande. När jag kom hem var jag så pigg så jag har städat hela kvällen. Gott att få det gjort! Torgny är på bättringsvägen från sin förkylning och jag har inte ont i örat längre, äter penicillin. Mormor har fått tid för att operera handen 25 mars och tid hos onkologen (cancerläkaren) den 1 april. Hon är lugn som tur är. Farmor och Lena har varit inne hos farfar. Ja nu blev det mycket med sjukdomar. Vad kul det här med Lindyhoppet och de olika erbjudandena! Kul med det stora utbudet i en storstad! Ska du ha någon "inskolning" i din familj? Ha det bra? Kramar mamma och pappa

2010-03-17 @ 21:24:50
Postat av: Lisbeth

Du har många järn i elden. Hoppas vi får se dig på filmduken. Idag har vi plusgrader men mycket dimma.

Matte har åkt med jobbet till Lindvallen, är där tom söndag. Idag har jag lämnat Leo och Filippa till skolan. så allt rullar på som vanligt.

Lycka till med de nya jobben. Kramar

2010-03-18 @ 12:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0