Idag kommer de, idag kommer de!!!!

Jaaaaaaaaa!! Idag kommer Malin och Louise. Jag kan knappt bärga mig!! Det ska bli så kul! Malin har aldrig varit här förut så jag och Louise får ta med henne runt till allt som man ska se ;). Sen på helgen så joinar Frida och Susanna oss, för då e de lediga =). Plus att det blir mycket häng och fest på kvällarna under veckan oxå :). Yeeeey!!!! Kul, kul, kul!!! Nu ska jag se på O.C., dammsuga upp alla knäckebrödsmulor från mattan, ta en promenad och handla mat. Hoppas ni får en fin dag!!

Väderrapport idag: Tyvärr mulet och ca. 6 grader. Hoppas det blir bättre för vi vill ju ha fint väder nu när bästisarna kommer. Det har ju varit fint så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0