IKEA.

Det blev ingen utgång igår, vi var alldeles för trötta, allihop. Men idag blir det full fart =). Först blir det Portobello Market för att försöka hitta ett par solglasögon till mig, mina gick ju sönder när vi kom hit men har liksom inte behövt dem igen förrän nu ;). Efter det ska vi åka till IKEA!!! Yeeey!! Det ska bli så himla nice, för de har tydligen en massa svensk mat som ballerinakex och köttbullar m.m. Nice! Efter det blir det till att skynda sig hem och göra sig iordning för att dra till Putney där Alex ska har fest. Jag trodde hur känge som helst att det var för att han fyllde men det var det tydligen inte... Jaja, det är ju alltid trevligt att träffa Alex och grabbarna. Nu ska jag gå och käka frukost. Hoppas ni får en fin dag!!

På tisdag kommer de här två busfröna och hälsar på, i en hel vecka! Jippie!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0