Lördag.

Nu pratar jag med Maya på Skype. Vi har pratat i en och en halv timme nu, vi försöker komma på vad vi ska göra idag. Nu är jag ju äntligen klar på jobbet. Ledig i 46 timmar! Yeey! Känns bra. Fick precis lön oxå så det är naaaajs!

Imorse åt vi en riktigt brittisk frukost. Scrambled eggs, bacon, lax och toast. Gott!! Föräldrarna var typ med hela morgonen så jag hade det asslappt... Vi såg på Alvin and the chipmunks och bara tog det lugnt.

Jag och mamman planerade nästa vecka oxå. Den veckan blir lite roligare än den som just gått, först och främst kommer det ju bli lättare eftersom jag känner dem bättre + att det händer lite roligare saker. Först så ska jag bara hämta den lilla på måndag, så då blir det ju lite lättare... Den stora och mamman ska på musikal, Legally Blonde. På tisdag är det en vanlig dag tror jag. På onsdagar jobbar jag ju mellan 7-12, men då ska den stora på Hannah Montana dans på en av deras "klubbar" som de är med i. Så då ska jag följa med och leka med den lilla, i typ bollhav, bada m.m. Och så kan vi kolla på när den stora dansar :). Kul! Detta kommer ju uppta en del av dagen, skönt! Torsdag ska jag bara lämna den lilla på nursery för då ska mamman och den stora på Hannah Montana dans igen. Eftermiddagen blir väl vanlig tror jag. Men på fredagen händer det som är roligast: Vi ska åka till Brighton! Yeey! Askul! Detta innebär att jag inte behöver "jobba" lika mycket + att jag får se Brighton, vilket ska bli jättekul!! Jag har ju känt att jag bara ser London så det ska bli kul att göra nått annat. På söndagen ska familjen åka till släkten som bor lite utanför London, de frågade ifall jag ville följa med. Jag vet inte hur jag ska göra, det är ju ändå min enda lediga dag... Ska fundera på det.
Nu har jag, Maya och Susanna precis haft en skypekonferens. Vi har planerat vad vi ska göra idag. Det blir träff i Bayswater, promenad in till stan, lunch på ett Kina ställe och så bara kika runt lite i affärer. Ikväll blir det fömodligen utgång, Chris ska flytta hem till Paris i början på april så vi tänkte försöka träffas en sväng oxå.
Shit jag har nog hållit på och skrivit det här inlägget i typ en och en halv timme nu, haha!! Orkar inte mer.
Vi hörs!

Piren i Brighton.


Brighton.


The royal pavilion of Brighton

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du bytt till Aupair nu istället för jobbet i affären? :) om nån annan vet, kanske ni kan svara om inte Ida ser/har tid :)

2010-03-28 @ 18:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0