Nytt jobb.

Igår fick jag nytt jobb. Jag ska flytta till Putney den 21 mars och jobba som au pair. För er som inte vet så ligger Putney i London, det är en fin stadsdel där oxå Hanna bor. Jag ska vara au pair till hennes au pair familjs kompisar. Kul! Hoppas det går bra! Det är två små tjejer som jag ska ta hand om, 2 och 4 år. Det bästa med det här är att Hanna bor så nära. Ungefär 5-10 min till fots. Detta innebär att vi kan hänga hela dagarna när barnen är på dagis/skolan. Nice! Vi har sagt att jag ska stanna 9 månader så det blir fram till jul. Men skulle jag vilja sluta tidigare så går ju det och vill jag jobba längre så går det oxå bra. Det känns bra nu. Jag ska passa på att bara leva livet ända fram till jag börjar jobba. Om exakt en vecka så kommer Louise och Malin hit och hälsar på. De ska vara här i en hel vecka och jag längtar sååååå!! Eftersom jag inte jobbar då så kan vi hänga hela tiden och göra en massa roliga saker!! Jag längtar!

Idag ska jag städa vårt rum (orkade bara ta köket, toan och hallen igår), ta en promenix och ikväll ska jag dansa Lindy hade jag tänkt. Det ska bli kul!

Idag är det superfint väder igen, blå himmel, sol och 8 grader. Får nog ta promenaden nu innan det försvinner (man vet ju aldrig med det brittiska vädret, det ändras var 5 minut).

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0