Putney.

Igår var det fullt upp! Dagen började med att jag och Frida gick till Portobello Market där jag äntligen fick köpt ett par solglasögon. Sen bar det av till IKEA där vi köpte svensk mat och käkade köttbullar i restaurangen, gött!! Sen var det bara att skynda hem och byta kläder och dra till Putney där Alex hade fest. Vi var väl hemma runt 3:30 och då blev det varma mackor. Mums! Det var en mycket trevlig dag förutom att vi höll på att frysa ihjäl på kvällen för att vi var klädda i vårkläder och stod och väntade på bussen i en halvtimme. Jaja, här kommer lite bilder:



De nya jeansen ;).




Wembley.

























Nu ska vi ha picknick i Hyde Park i det fina vårvädret!!! Jag, Maya, Hanna, Susanna och Frida.Mys!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka härliga vårbilder! Var Portobello i Notting Hill där vi var med? Leker ni en lek där killen har ögonbindel och något i handen? Vi har haft en härlig dag Tove, Maria, Ingemar, Åke, Torgny och jag har varit i Munkedal och åkt skidor i strålande varm mars-sol. Det hela kröntes med våffla när vi var klara. Får jag låna din Michael Jackson CD? TAck! Jag har redan packat ner den i skolväskan. Vi ska ha den i 4-5an. På onsdag ska jag vara ledig och följa med mormor till NÄL på återbesök efter operationen. Vi får hoppas på positivt besked. Hon är i varje fall lugn. Mormor var här i eftermiddag och åt köttsoppa, längtar du efter denna svenska delikatess? Vi hörs Kramar mamma och pappa

2010-03-07 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0