Shopping!

Glömde berätta att jag och Hanna shoppade loss igår ;). Mitt engelska kort funkar igen så då får man passa på vetni, haha!! Nä jag spenderade bara 190kr och fick ett par jeans och en mys t-shirt. Nice va? H&M såklart! Haha! Hanna köpte en klänning, en kofta och samma par jeans som jag ;). De var ett par snygga, ljusa vårjeans. Hon köpte oxå ett par converse från Sannas jobb, Office. Det var mycket trevligt!! Den tjejen är sååå himla trevlig och gullig! Nu måste vi skynda oss till Portobello (jag, Frida och Sanna alltså). See yaa!

Kommentarer
Postat av: mamma

här är allt bra! jessica Anderson och ernilla valgren gick vidare till globen. Vi har en lugn hemmahelg, städar, tvättar. far har satt dit en ny hatthylla. Kan du tänka dig att vi köte en i torsdags. Göstaq var här och drack förmiddagskaffe och Maggan var här och drack eftermiddagskaffe. I morgon kanske det blir skidåkning och kanske, kanske folkdanskurs. Kram mamma far (det är en bokstav som man inte kan skriva, den som kommer efter o)

2010-03-06 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0