Sista bilderna.

Här kommer de sista bilderna från Louise och Malins vecka här:

Camden.





Idag ska jag bara vara hemma. Jag tvättar och försöker hitta alla mina grejer inför flytten på lördag. Jag ska väl oxå försöka ta mig ut på en promenad men det är inte så jätte lockande när det är mulet... Ikväll blir det säkert utgång eller nått. Nått annat kul som har hänt...? Jo, igår var jag på Lindyn, det var kul även fast jag känner att intermediate klassen bara är en waste of money. Går nog bara på advanced klassen i fortsättningen. Igår kom ledaren fram till mig och en rysk kille när vi dansade och frågade om vi inte ville börja dansa tillsammans i hans Performance grupp, han sa att han valde ut vissa och sen tränade man i 7 veckor och sen gjorde man en show, typ. Jag tyckte att det hade varit kul men ryssen sa att han inte trodde att hans fru skulle uppskatta det. Det tyckte jag var väldigt konstigt både pga att han ser ut som om han är sjutton år och inte borde ha en fru och för att det verkar vara en väldigt kontrollernade fru. haha!! Jaja, Simon sa i alla fall att han skulle hitta en annan partner åt mig. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Louise

Mysps hos hanna igår, det var strålande väder i Gbg. Undetbart! :)

Aha, jag vet vilken cupcake du pratar om.. har nämligen smakat den! Muma. ;)

Idag är mulet här oxå.. har dock varit ute på en liten promenix, skönt som bara den! :)

Åh det känns så konstigt att vi bodde hos er i förrgår. Anyway, lycka till med letandet av kläderna! ;) he he

xoxo

2010-03-17 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0