Soligt väder, soligt humör!

Nu sitter jag hemma hos Hanna i Putney =). Vi har haft mysförmiddag. Den började med shopping längst high street. Hanna köpte ett par fabulous solglasögon, sen gick vi och köpte oss varsin muffins på Costa, jag köpte en choklad/rocky road cupcake och Hanna köpte en raspberry/white chocolate muffins. Väl hemma hos Hanna har vi nu suttit på deras uteplats och solat i ca 2 timmar, det är helt stört vad undebart väder det är!!!! Strålande sol, 12 grader och vi satt i bara linne och stekte, underbart! Har saknat henne! Var typ 6 dagar sedan vi sågs sist ;). Men snart kommer vi kunna ses varje dag för jag flyttar ju hit på söndag :). Snart ska hon börja jobba och jag ska dra mig hemåt... Jag ska nog bara äta mat och se på tv, ikväll blir det Lindy och idag ska kära Maya följa med oxå, hon ska bara kolla på dock. Tycker gott att hon kunde vart med men jag klagar inte på att hon bara kollar på oxå :). Hon är ju med i alla fall =). Bilder från idag och resten av bilderna från Louise och Malins vecka här kommer sen när jag kommer hem. Hoppas ni får en fin dag!!! Kram  

Kommentarer
Postat av: mamma

Här har det också varit en strålande dag. Det är dock frost på natten och stora delar av dagen så snön töar bort mycket långsamt, vilket är bra med tanke på att det kan bli översvämning annars. Barnen tycker att det är vår så fort solen skiner så jag har fullt upp med att få dem att ta på sig jacka. I morgon ska vi ha studiedag så jag känner mig lite halvledig i kväll. Hoppas att du får kul på Lindyn. Många kramar mamma och pappa

2010-03-16 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0