Svara på frågan, snälla!! Vill ju veta...

Imorrn kommer de bästa, Malin och Louise hit! Jag längtar stööört mycket, de ska vara här i en hel vecka och vi ska bara göra en massa kul =). Can't wait!

Idag ska jag städa rummet (det kanske verkar som om jag gör det ofta, men när man bor tre pers i ett ganska så litet rum så blir det väldigt lätt och fort stökigt, och det blir jobbigt när man redan innan har dåligt med plats liksom), ta en promenad i Hyde, handla mat och ikväll blir det filmkväll hos Hanna som har spelat in Stardust :). Gött!! Ska nog hinna med att se lite på tv oxå... :D.

Vad ska ni göra idag? 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi har jobbat. Jag var på kurs på eftermiddagen i KOMET (Kommunikationsmetod). Nu har jag varit på gympan. Tove frågade efter dig, Lisbeth bad mig hälsa. Nu ska jag äta och se på TV. De visar bröllopet mellan kungen och Silvia. Hela Sverige har ju bröllopsyra inför Viktorias bröllop. Kramar mamma och pappa

2010-03-08 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0