Tack så jättemycket!!!

Tack mami och papi för datorn jag fick av er!!! Malin och Louise tog med den och höll den i säkert förvar :). Den är superfin verkligen!! En perfekt och väldigt praktisk 20 års present. Tack.

Nu är de två andra delarna av kvartetten här. Jag, Susanna, Malin och Louise är nu återförenade ;). haha!!
Det kommer bli en helt stört rolig vecka =). Ikväll var vi och åt på en italiensk restaurang här på Queensway, vi hade supertrevligt!! Det var så roligt, vi skrattade i princip hela tiden :). Imorrn blir det nog lite shopping och turistgrejer. Och på kvällen självklart Art's Club!!!!! Hihi!! De måste ju få se stammisstället som de hört så mycket om. Nu ska vi sova, alla är supertrötta. God natt!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kvartetten är samlad. Vad kul! Tänk så trevligt för de andra på restaurangen i går kväll att höra era skratt!? Bra att du är nöjd med datorn. Vi sitter här och ömson gläds och ömsom svettas över vår nya dator. Varför kan inte allt fungera som det gjorde på den gamla? Den var ju bara 11 år! Idag var jag och mormor på NÄL. Hon träffade kirurgen som opererat henne. Hon ska träffa en cancer läkare om ett tag så får vi se om hon behöver cellgiftsbehandling. De hade tagit bort cancedrtumören och 32 lymfkörtlar, i en av dem var det cancer. Mormor är lugn och samlad även om hon hade hoppats på att allt skulle vara avslutat i och med dagens besök. Kändes bra att jag var med. Vi åt god Dagens lunch på Riverside innan vi åkte hem. I morgon ska pappa och farmor hälsa på farfar på sjukhuset och jag ska till Lena Hollertz på kalas Allt är bra med oss! Kramar mamma och pappa

2010-03-10 @ 21:04:39
Postat av: Louise

Kvarten är samlad!!! Love U Hun.

2010-03-13 @ 18:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0