15 Grader.

Nu har verkligen våren börjat komma hit! Idag var det så varmt att jag gick ute i jeansjackan utan att frysa ett dugg. Härligt som bara den! Vinden börjar liksom bli varm nu :). Idag har jag börjat packa min resväska, jag har tvättat, varit på banken och diskat. Nu ska jag bara försöka ta det lite lugnt, har åkt på en förkylning, tyvärr, så är väldigt trött. Ska kolla lite på Sense and Sensibility på Susannas dator, jag älskar Jane Austen klassikerna =). 
Hoppas ni alla mår bra! kram 


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du gick på filmpremiär igår. Du får se en hel del där borta. Här har varit dimma och plusgrader hela dagen. I morgon åker vi till sta´n, klipper oss och hälsar på farfar. ha det bra! Många kramar mamma och pappa

2010-03-18 @ 21:25:46
Postat av: Louise

Mys med Jane Austin, henne älskar jag med!! :)

Nu börjar det närma sig Söndag, pirrit? Vad duktig du varit idag förresten, diskat OCH tvättat. Bo ensam har verkligen gjort dig... Vuxen! ;) hihihi

Vi hörs snart gumman, helst innan Söndag.

Puss puss

2010-03-19 @ 13:16:24
Postat av: Leia ♥

Hej där!

Hoppas du får en härlig fredag!

2010-03-19 @ 13:24:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0