Ledig eftermiddag.

Nu har jag precis slutat jobba. Dagen har gått helt ok, den lilla vill fortf bara vara med mamman och gråter konstant när hon inte är det. Men det går ändå helt ok. Idag har vi dansat till MTV på storbildskärmen, jag och den stora tjejen gjorde flaggor av papper, kritor och klistermärken m.m. De hade på sig sina prinsessklänningar hela tiden och vi hade lite theparty i lekrummet. Sen tog Gemma dem till doktorn pga infektionen i ögat m.m. och då skulle jag först och främst plocka undan grejer och bädda tjejernas sängar m.m. men sen skulle jag oxå sortera den stora flickans garderob. Herregud vad mycket kläder de har!! Helt stört! Så många klänningar som den här 4åringen (som snart växer ur dem) har, har nog inte jag haft i hela mitt liv, och en del är riktigt dyra och fina oxå, Ralph Lauren och Dolce&Gabbana m.m. En del av dessa 800kr klänningarna är inte ens använda, prislappen sitter fortfarande kvar... Crazy!!!!
I eftermiddag ska jag förmodligen träffa Frida en sväng och ikväll tänkte jag och Hanna utforska Putneys pubar, ska bli kul ;). Ha de!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Här är allt bra! Maria och jag har cyklat runt om Hällevadsholm, riktigt härligt. Pappa håller på i "skogen" d.v.s. kapar och kvistar och drar ihop träd i vår trädgård. Jimmy var här nyss och hjäpte oss med datorn. Jag hade väl kommit åt någon knapp och låst en hel del. Men de säger ju alltid att man inte ska vara rädd för att prova!? Han är väldigt hjälpsam och jag är väldigt tacksam. Jag har haft tre utvecklingssamtal idag. Nu har jag haft sju stycken och har tio kvar. Det är trevligt när man väl sitter där men det tar tid så det är gott när det är gjort. Så kul det är att du har dina goa´ kompisar! Många kramar mamma och pappa

2010-03-24 @ 20:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0