Sängen är i alla fall mjuk.

Nu känns det lite bättre... Malin skrev en uppmuntrande kommentar här på bloggen (som jag tycker att ni andra är ganska dåliga på, jag kan ju se att ni är inne och kollar) och så har jag pratat lite med mamman som sa att jag inte skulle känna mig dum alls utan bara vila... Hon är faktiskt väldigt snäll! Pappan hämtar den lilla från dagis så att jag bara kan vila hela dagen. Välbehövligt upptäckte jag verkligen förut när jag skulle försöka gå de typ tolv trappstegen upp till nästa våning där mamman var, när jag kom upp ramlade jag ihop i soffan och kunde nästan inte prata, Gemma gav mig lite medicin och så pratade vi i 3 min, efter det stupade jag i säng och kunde inte ens ligga med benen uppe utan låg helt flat i flera minuter, jag fattar inte vad det är med mig...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Tråkigt att du blivit så dålig. Men du kan ju inte hjälpa det. Hoppas att det inte blir så långvarit. Skönt att dom tar hand om dig i alla fall. Det verkar ju ändå vara en bra familj du har hamnat hos. Kul att du prövar något annat.

Här hos oss håller vi på med renovering. Skall bli så roligt när det blir färdigt.

Krya på dig. Kramar

2010-03-29 @ 21:26:55
Postat av: louise

Jag skriver!!!! :( ;)

2010-03-29 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0