Vår.

Vädret här i London är underbart! Jag blir så lycklig! Jag gick på en lång promenad förut och jag ville bara inte sluta. Solen värmde så skönt att jag ville ta av mig vårjackan och bara gå i min tunna långärmade tröja. Folk var ute och sprang i shorts och linne och krokusar har börjat slå ut =). Härligt! I love this time of year! Vädret har varit fantastiskt hela dagen, hoppas det håller i sig tills imorrn för då ska jag till Hanna och vi tänkte sola på deras terass :). Nice!
Här kommer det några bilder från min promenad:





Vårblommor =).





Jag vill vara rik och bo i ett sånt här hus ;).

När jag kom hem gjorde jag mig en god sallad =). Mums!

Kommentarer
Postat av: Malin

åå, hoppas det är så fint väder när vi kommer och hälsar på :)

2010-03-02 @ 20:04:06
Postat av: mamma

Vilka härliga vårbilder och vilken god sallad. Vi har jobbat och sedan har jag, Torgny och Maria kört en mil på skidor, jättekul, kanonföre! Allt bra! Kramar mamma och pappa

2010-03-02 @ 20:42:27
Postat av: Lisbeth

Grattis till ditt nya jobb. Det kommer att bli jättebra. Ser att våren har kommit till dig men vifår nog vänta till april, då har kanske snön försvunnit. Idag hade vi -15 men solen lyser.

Kram från oss.

2010-03-03 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0