Att behöva känna sig tvingad oxå, de e då fyy skam... ;)

Jaha, efter klagomål på dålig uppdatering så känner jag mig nu TVINGAD att skriva något. :P
Skojar Louise! ;)

Igår så var vi ju på dansföreställningen. Det var väldigt kul att se lite gamla vänner igen och kul att träffa lite gamla lärare. Föreställningen var oxå helt ok. Vissa delar var riktigt bra. Roligt att se dem i alla fall!

Idag har jag och Malin varit på IKEA (i brist på annat att göra). Vi satt och diskuterade en lång stund om vad vi skulle hitta på, det är ju inte direkt ett så stort utbud här på bonneland. Speciellt inte när det är mulet, kallt och delvis regn. Då kan man ju inte sola eller ta en promenad (eller det klart man kan, men hur kul är det?)
Vi strosade runt på IKEA, kom igenom ganska snabbt faktiskt, eftersom vi inte skulle ha nått speciellt. Köpte lite småsaker, käkade köttbullar med mos för 16 kr och sen åkte vi hem igen :P. Men det var skoj med en liten "utflykt". Väl hemma hos Mallan så hjälpte vi Monica med några saker hon skulle ha gjort på datorn och sen såg vi på TV och käkade wienerbröd, mums! Nu ska jag gå och läsa Living Dead in Dallas som är den andra boken i Sookie Stackhouse serien. Snart är jag klar med den med och då är det bara att börja på nr 3 - Club Dead, ska bli skoj, för då kommer jag ju in på det som jag inte har sett på TV. Niiiiice!! Nu får jag nog gå och läsa, blir ju helt galen här. Sååå, nu kom uppdateringen Lollo! :P Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hellosi!

Jag har en av böckerna, kommer inte ihåg vilken i ordningen...Den ligger hemma i en av påsarna som mor o far tog med sig hem här nerifrån- vill du så är det bara att gå över och hämta den=)

Har precis varit och ätit mumsig pizza med röda Anna och imorogn har jag sovmorgon så idag är jag rätt nöjd! När du känner dig färdig med Dingle så är du välkommen ner i söder, Carina åker på semester i typ10-12dagar snart (4juni) så då har jag hela lägenheten för mig själv också... Du skulle ju kunna komma ner o sen skicka efter Anki o Torgny ett par dar me! Vore kul=)

Ha det, Kram

2010-05-25 @ 22:49:33
Postat av: Louise

Tack! ;)

Nu känns det redan bättre... Jaa, du har en plikt nu gentemot dina läsare. ;)

Mysigt det låter!

Räknar ner nu... Längtar hem. Har lite saker att prata om då! :)

Em, var nog allt för mig idag. Hoppas du haft en mysig dag.

Puss och kram

2010-05-26 @ 19:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0