Bohuslän.

Usch vad jag saknar London och mina vänner där. Idag har det gjort riktigt ont i magen för att jag saknar dem så. Jobbigt! Det är i alla fall fint väder :). Det får jag vara glad för.

Idag har jag hängt med Malin efter att ha sovit i 12 timmar. Vi var i Trollhättan och Uddevalla och kollade efter frisör praktikplats till henne. Så vet ni nån som söker så får ni gärna kommentera här och berätta :D. Sen tog vi en sväng till Torp och kikade och hälsade på Lisa på MAXI, kul! Nu sitter jag här hemma och gör abslout ingenting, funderar på att dra ett True Blood avsnitt... Vill ju inte komma efter Hanna ;). Haha!!!
Snart blir det filmkväll med Sandra, mys!!!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Trevlig dag vi haft. Kul att se dig igen Ida :) Vi får höras och ses snart igen!

2010-05-05 @ 19:25:46
Postat av: Your competition!

YOU'RE ON!!! Hahah, du kommer nog hinna före mig med hästlängder, jag måste ju ta mig ner till starbucks för att kunna titta.. (JAG SKA BO PÅ STARBUCKS DE NÄRMASTE DAGARNA SÅ YOU BETTER HURRY ;))

2010-05-05 @ 19:30:35
URL: http://hanna
Postat av: Ida

Malin: Detsamma!! Jajamensan!

Häääänna: Hahaha!! Tvivlar på det faktiskt, har fullt upp med att göra en massa saker för att inte tänka på och sakna er så mycket. I will hurry!! :D

2010-05-05 @ 20:02:51
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0