Bonneland.

Denna dagen har bjudit på riktiga Dingle grejer - Skräpplockardag, ko utsläpp och traktorkonsert. Låter det inte lockande ;)? Ni skulle sett när dirigenten satte igång pappa och de andra "bönnera" i vad som skulle kallas musik med traktorernas skopor, tutor m.m. :P. haha!! Det var stört pinsamt!! Efter det var det bara att gå rätt upp till farmor som fyller år idag, Grattis!! Där bjöds det först på fika och lite senare på middag och tårta. Kom precis hem därifrån.
Nu ska jag och mamma ta en sväng till gymmet och pumpa lite, haha!! Knappast, ni ska se de andra killarna som är där, haha! Ikväll blir det väl film och popcorn antar jag. Idag saknar jag London riiiiktigt mycket! Vännerna och utelivet framför allt, det lockar mig inte ens att gå ut här alltså, vilket känns tråkigt... Idag ska de ut och fira Ross i London oxå, så jag tänker tyvärr på vad jag missar, vilket jag borde försöka att inte tänka på, men det är lite svårt. Jaja, nu ska vi dra! Hoppas ni får en trevlig lördagskväll i alla fall! Kram


Alla ville kolla när kossorna sprang ut :P.


Är det inte charmerande vyer? ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahah! tycker det ser lite mysigt ut faktiskt! :D



Wohoo, gymmet träna lite för mig med, tack! ;)



Ida, du är så himla underbar.. tack för dina fina kommentarer igår, peppande!!



Tack för lånet av Namnet där du... så givmilt av dig.Ida Pattinson mja, inte lika snyggt som med Louise.. men men. ;) hihi<3<3



Du din lilla skit, haha. Men du gav mig ett rejält gott skratt när jag läste det.. "louise är en skit". hahahah, eller hur var det. ;P



Jag skall inte låta den idioten trycka ner mig mer, hon är portad från baker hansen röa nu så jag skall nog klara mig. slutet gott, allting gott! :P



Jobbigt med längtan till London, förstår dig verkligen. Och tycker synd om dig, men du kan ju alltid åka och hälsa på... även fast att du inte jobbar där.<3



Är allt bra annars, nu är det inte många dagar kvar till vi ses hörre du!!! Weey.



Ha en mysig lördag med popcornen(!!!!!) Mumma! Pusspuss

2010-05-08 @ 19:20:52
Postat av: Louise

Neej, "Louise e en fis" Var det väl?? Hahaha Inte "Louise är en skit" hihi :D

Puss

2010-05-08 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0