End of an era.

Då var hembiljetten bokad. Har försökt göra det i två dagar nu, men det har inte fungerat via internet. Fick ringa deras dyra telefonlinje och låta dem boka den åt mig. Åker imorrn på morgonen kl 07:10, tar förmodligen sista tåget från Liverpool st st ikväll så att jag slipper känna mig stressad. Har ju datorn som sällskap på Stansted :). Känns stört konstigt att åka hem. Idag har jag och Hanna kollat på True Blood hela dagen, härligt! Alexander Skarsgård är ju med i den serien. Han är het och stört bra! De pratar svenska ibland, skitkul! Haha!

Här är en scen där man får se hur Eric (Skarsgård) blir vampyr, och där pratar de svenska genom hela klippet :). Så himla kul!


Kommentarer
Postat av: mamma

Välkommen hem! Ska bli skönt att träffa dig. Klart att det blir tomt efter London men London och alla vänner som du har fått där finns ju kvar och den här erfarenheten är ju värdefull. Nu har jag varit nere och dammsugit upp ett antal dödade spindlar på badrumsgolvet i källaren. Här gäller det att skärpa sig!! Det finns rabarberpaj i kylen, ni får vispa lite vaniljvisp. Ses i morgon! Kramar mamma och pappa

2010-05-03 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0