Hej hej!

Idag har det varit en riktig slappardag, jag har nästan bara vilat :). Härligt! Men börjar faktiskt blt lite rastlös nu, så det ska bli skönt imorrn när jag har mer att göra, men mer om det senare ;).
Idag har jag läst en hel del, jag hade glömt hur mycket jag älskar när man har en bra bok som man bara inte kan slita sig ifrån, jag pratar förstås om Dead Until Dark, som jag läser på engelska. Även fast jag har sett delar av boken på TV så är det så mycket bättre att läsa, så nu ska jag försöka läsa resten av böckerna innan resten av TV-serien kommer ut :). Bra idé! :P
Förutom att läsa så var jag och handlade (mamma skickade iväg mig med notan), duschade gjorde jag oxå, och nu ikväll var jag, mamma och pappa, uppe hos mormor. Vi gick ner till det nya thai stället här i Dingle och köpte med oss mat hem. Vi satt i den härliga vårsolen hemma hos mormor och bara hade det trevligt! Mycket mysigt! Nu ska jag gå och läsa ut boken, har bara några sidor kvar... Tur att jag köpte tvåan på samma gång :). Får väl svänga in på en bokaffär imorrn när jag ändå är i stan och köpa trean. För när jag kommer igång att läsa då går det fort och då vill jag inte sitta här hemma utan fortsättningen :D. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0