I'm back people!

Nu har det blivit lite dålig uppdatering här, men har inte riktigt haft tid :). Jag får berätta lite om tors och fre då.
I torsdags så åkte jag, Malin och Louise och käkade glass på Laxbutiken. Vi käkade så att vi höll på att gå under, glass i massa olika smaker - lemoncurd, kryddig rabarber, hallonsorbèt, nougat, valnöt m.m. Mums! Till detta var det grädde, chokladstänger, strössel, sås, sylt och munkar m.m. Underbart!! Mådde ganska illa efteråt måste jag säga :P.
Efter detta åkte vi hem till Louise en sväng och bara hängde och pratade m.m. På kvällen sen åkte vi till Lysekil och käkade supergod pizza. Haha!! Som ni hör så gjorde vi inget annat än att äta den dagen ;).
Igår var jag bara hemma och slappade på förmiddagen och på eftermiddagen åkte jag, Lisa, Lotta, Liza, Anna och Lottas kompis "Boberg", tror jag hon hette, och kollade på Sinclairs studentbal på Gustavsberg :). Det var kul och de fick sååå fint väder. Man fick träffat lite gamla kompisar oxå, vilket var kul :). På kvällen var jag och grillade hos Lisa, det var mycket trevligt! Här kommer lite bilder:


Fina Louise.


Söta Malin.


Balen. Elsa kom med på bild :).


Johanna, Oscar, Nina och Patrik. :)


De fick fint väder :D.






Johanna och Oscar kände sig nog riktigt coola framför alla "fotograferna" :P.


hahahaha! XD


Fina!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åå vad skönt att du är tillbaka!!! :) Fina bilder du lagt ut, Fint på balen. Shit vad fin Johanna var i sin klänning.

xx

2010-05-16 @ 01:34:39
Postat av: Lisa

aa, johanna va helt underbar!.. Bokvist heter hon ;)

2010-05-16 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0