Jag och Malin är allt bra duktiga!

Idag kände jag och Malin oss allt ganska duktiga och vuxna ;). Vi började dagen med att åka till Lysekil för att besiktiga min pappas bil. Vi var nästan lite nervösa innan vi skulle köra in i det lilla hålet i maskinhallen men hela grejen gick ju galant :P. Sen när vi skulle svänga in till Malin gjorde vi en myyyycket fin vänstersväng ;). Vi sa det att det finns ju nästan inget som vi inte kan göra :D. Vi kan bränna skivor (som blir grymt bra ;)), vi kan besiktiga bilar, vi kan göra vänstersvängar m.m. Finns det nått som vi inte kan göra?? Näää, jag tror inte det... Hahaha! Vi är ju bäst! 
(Hoppas ni förstår att det är ironi :P). Haha!
Imorrn ska vi träffa Louise!! Yeeeey! Hon har ju bott i Oslo ett tag men är hemma ett par dagar och vi ska träffas och grilla m.m. Det ser jag fram emot!! :D


<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja Ida, jag vet inte vad jag ska säga? jag är så stolt över oss :P haha

2010-05-11 @ 22:37:36
Postat av: sandra

Vilket fint foto, Hoppas det blev en god grilling. kram!

2010-05-13 @ 09:07:55
URL: http://sandrarogers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0