J*vla skit!

Åååh vad irriterade. Jag lämnade in min mobil på lagning för två dagar sedan, på Expert. Då fick jag en lånemobil som jag kunde använda och allt var frid och fröjd. När jag sen kommer hem och har laddat den så funkar det inte med mitt sim-kort, mobilen är såpass gammal att den bara har 2G och kortet funkar (tydligen) bara om mobilen har 3G. Detta var i alla fall vad de sa när jag åkte in igår för att få en ny mobil, detta gick inte så bra för deras lånemobiler var alla så gamla att det inte funkade med mitt sim-kort. Detta resulterar nu i att jag inte kommer ha någon mobil i 2 till 3 veckor, underbart. Jag håller faan på att gå under redan. Jag har ju inga nummer till mina vänner ens... Fick gå in på hitta.se för att försöka hitta nått nr till Malin, jag hittade ett hemnummer, men där svarade ingen, snacka om att jag är stört irriterad! Jag känner mig handikappad utan min mobil, det är fruktansvärt! Usch, vad sur jag är. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0