Morgondagen.

Tänkte berätta lite om vad som händer imorrn :).

Först kl 10 tänkte jag åka upp till ICA och fika med mina gamla arbetskamrater, och höra om de har lite jobb till mig i sommar :). Om jag är vaken kl 10 såklart ;). Nää... Får väl sätta klockan :).

Sen ska jag åka till banken och se om jag kan stänga ner mitt brittiska konto från Sverige, har ingen aning, men kan ju alltid fråga :). Ingen annan som vet om eller hur man kan göra det?

Kl 13:30 ska jag sen möta upp några gamla klasskompisar från gymnasiet, då vi ska gå och se på detta årets "danstreor" när de har sin slutproduktion :) Ska bli superkul! Både att få träffa kompisarna och att se föreställningen, men kommer nog sakna skolan väldigt mycket tror jag... Blir så nostalgisk nu. Det var en så rolig tid på Estetiska programmet! Bara för det så får ni se lite bilder från vår föreställning :) Enjoy!


















Härliga tider det!

Efter föreställningen hoppas jag på att det kanske kan bli lite fika eller nått, om inte tjejerna ska rusa vidare på något annat. :)

Och sen är kvällen oplanerad :) Nice!


Kommentarer
Postat av: louise

Vär dä brä?!! 3:ornas dans alltså?

Ingen uppdatering igår, Ida. Jag var säkert inne 4 ggr eller nått och kollade.. men icke! Min värld höll på att rasa samman! Okej, inte helt men nästan! ;)

Puss puss

2010-05-25 @ 18:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0