Sol, sol, strålande sol!

Begravningen igår var fin. Lite jobbigt att gråta inför 50 andra pers, men de andra i familjen grät ju med, så då kändes det inte lika dumt. Var faktiskt ganska skönt att bara släppa fram det. Efteråt åkte vi hem till Tobbe och Lisbeth och åt rostbiff, potatissallad och sallad m.m. Och självklart lite jordgubbstårta till efterrätt. Det var trevligt.

Idag har jag suttit ute heeela dagen. Vaknade kl 9:30 och efter det har jag varit konstant i solen, vilket jag nu inser inte var den bästa idén för nu ser jag ut som en kräfta :P. Inte så himla hett. Haha! Men härligt har det varit, värme och stekning :P. Nu ska jag återgå till min badenbaden stol och sätta mig i skuggan, det är ju så härligt med frisk sommarluft (även fast det är lite kvavt idag). Hoppas ni har det gött i solen ni med! Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är alltid skönt att gråta en skvätt. Fast jag förstår dig helt och hållet.. inför människor man kanske inte känner så jätte väl, känns det lite jobbigt.

Härligt med sol. Själv ERBJÖD(!!) jag mig att hoppa in och jobba för min chef idag. Snällt va?! ;) hehe

Money, money!



Nu har vi varit och hyrt 3 filmer, pretty nice! Den filmen som var heath ledgers absolut sista, blöllops fotografen och HACHIKO. Hoppas dom är bra! :)

see U soon.

Puss puss

2010-05-22 @ 18:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0