Tack och lov!

Tack och lov! Mitt liv är räddat ;). Okej, jag kanske överdriver lite men inte så mycket :P. Nu har jag äntligen fått låna en mobil, av pappas arbetskamrat Jimmy, det är en LG KM 900, eller nått sånt :). Det är i alla fall touch screen, yeeeey!! Vill inte få tillbaka min nu, har alldeles för skoj när jag leker med den här, haha!

Idag har det varit väldigt konstigt väder, jag vaknar vid elva av att det är strålande solsken och 28 grader, så jag ringer genast min solgalna vän Malin och hon kom hit fort som tusan :). I cirka en och en halv timme låg vi ute och stekte (och svettades som grisar) i det varma vädret. Sen fick vi springa in snabbt som ögat för det kom ett baota moln över oss. Detta förde med sig den värsta regn/hagel/åskstormen på länge. Riktigt läskigt faktiskt, Malin roade sig med att räkna sekunder konstant, medan vi såg på Fame och käkade popcorn, så det var inte fy skam det heller :D. Nu ikväll har det åter varit härligt väder, en riktigt fin kväll fick jag se när jag var ute och jagade grannens hästar, när min andra granne ringde, men vi lyckades ändå få en upptrampad gräsmatta med hästbajs på :P. haha!! Nu måste jag snart gå och lägga mig... Ska upp tidigt imorrn, det är ju nu dags för begravningen för min farfar. Det kommer inte bli en rolig dag, men det ska vi väl klara det med. Vi hörs i helgen!! Kram på er


Najs va?? :O (Fast jag har lånat en svart)

Kommentarer
Postat av: Louise

Låter som en riktigt perfekt dag. Både sol och filmmys! :)KOllade på nyhterna och åskovädret såg ut att vara riktigt kraftigt. Usch. :S



Rolig med en high tech.. ;) hihi



Sitter här och saknar mina vänner gööör mycket när jag läser texten. Bara så ni vet! :( ;)



Idag är det fredag ja, begravning. Tänker på Dig/er vännen. Jobbig fredag.



Många varma kramar<3



2010-05-21 @ 06:45:59
Postat av: susanna

hej förlåt förlåt, jag ska verkligen skicka mitt nummer imorrn, jag behöver orata med dig meeed!! jag kanske ringer imorgon (lördag) nu är det mycket på gång, lite change of plans här som jag måste berätta om! hoppas begravningen var fin idag, jag tänker på dig.xx

2010-05-21 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0