"The essential carmix".

Damn, vad min och Malins skiva blev gryyym! Haha!! Bara sköna låtar att lyssna på i bilen i sommar :).
Annars idag så har vi varit väldigt onyttiga, käkat både choklad och chips med dipp ;). hihi! Jag var på banken en sväng och fixade lite saker, sen var vi även på Torp där Malin köpte en söt klänning, och jag köpte en svart kofta från märket Stockhlm på MQ och även några rosetter och blommor att ha i håret i sommar och på andra tillställningar :). De köpte jag på Glitter. Imorgon ska vi åka till Lysekil för jag ska besiktiga pappas bil, vi får väl se hur det går :P. Nu måste jag sova, drömmer så mycket varenda natt att jag knappt kan sova, är jättetrött. Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Låt mig se kläderna, låt mig seeeee! ;)



Jag längtar efter att få höra den skivan, åka runt i bilen och bara dunka, dunka. Vevar vi ner rutorna lite också så passar vi nästan in i M-dal! :) hehe

Nu skal jag till jobbet om 10 min skall gå! :)

Seeeen skall jag sätta mig på bussen till SWEEEEEEDEN, Yaaaay.



Har en rolig sak att berätta imorgon, påminn mig! Ok?!



Ha en bra dag idag, så ses vi imorgon.<3 Puss puss

2010-05-11 @ 06:23:17
URL: http://thereseolouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0