The weekend.

Nu sitter jag i mitt rum i Sverige och kollar på Ellen :). Är helt tom, kan vi väl säga, känner ingenting. Jag undrar när känslorna kommer och hur jag kommer må då..? Vi får se.
Nu ska ni i alla fall få se lite bilder ifrån helgen, de är tagna med mobilen så det är inte så bra kvalitet men de är rätt roliga ändå :P.

De bästa!!!! <3




Popcorn är gott så de väntar tålmodigt :P.


Vi länsade Maya's kylskåp på Diet Coke, yummie!


Fråga mig inte vad de håller på med här :P.


Vem är mest ovig??


Underbara Maya blandar bålen i en kastrull på söndagen :P. Haha!! Vi lever verkligen i lyx ;).


Fina Frida.


Vackra Hanna :D.


Söta Susanna sjunger Britney karaoke :P.




Haha!!



Puss!!

Kommentarer
Postat av: Sanna Jungner

Hej!:)

Du jag tänkte på det, varför flyttade du hem? Något speciellt skäl?

Kram

2010-05-04 @ 18:02:56
Postat av: Jeanette

Varför lämnade du London? Har följt din blogg ett tag och det skulle vara tr evligt att få reda på orsaken varför du valde att åka hem. Kram!

2010-05-04 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0