Today.

Jag vet inte hur intresserade ni är av att läsa om vad jag gör på en vanlig måndag, som förövrigt är den 17 maj och Norges nationaldag, men ni får veta ändå :).
I förmiddags körde jag mormor till Hamburgsund där vi kollade på, och köpte, skor till både henne och mig - nya svarta ballerina till våren. Vi köpte oxå en ny handväska till min kära, fina mormor =). Efter all denna shopping ;) åkte vi hem och åt korv med bröd, mums!
Sen åkte jag hem, såg lite på The Mentalist, som är en någorlunda underhållande serie, och sen åkte jag för att möta upp mamma så att vi kunde åka till Torp. Där lämnade vi in min mobil på lagning, jag fick en ny (som inte funkar, måste in och få en ny imorrn), sen köpte jag ansiktskräm, som jag verkligen behöver, min är väääldigt slut :P. Jag köpte oxå två böcker Dead until Dark och Living Dead in Dallas, dessa är de två första böckerna i serien om Sookie Stackhouse som TV-serien True Blood är baserad på, och den gillar jag ju skarpt så jag tänkte att jag även kunde läsa böckerna, även fast det blir omvänd ordning, traditionally :).
Jag köpte oxå en topp på Pondus, den är fin. Nu ser jag på ännu mer The Mentalist, det är bra! Snart ska jag sova, god natt!


Har ni torr hy? Prova denna ansiktskrämen från Biotherm, dyr, men superbra! Har provat massa olika, men den här är den enda som funkar riktigt bra för mig :) Den heter Nutrisource och är för Very Dry Skin. :D





Det finns tydligen 10 böcker i serien, än så länge, nice! Men undrar hur länge det kan vara spännande och finnas något ordentligt att skriva om? Det återstår att se :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0