Utgång i U-valla.

Igår kväll träffade jag några av tjejerna från min gymnasieklass, härligt att se dem igen :).
Vi var först hemma hos Jeanette, sen på födelsedagsfest hos Peter och sen gick vi vidare till Trägårn, där vi även träffade lite andra vänner. Det var en trevlig kväll!

Mobilbilder.


Jordgubbsvin :).


Pernilla.


Jeanette, Amanda och Matilda :D.


Malin och Klara.


Peter hade köpt en liiiiten flaska smirnoff till bålen ;).


Me.


Mandy :).


Matilda =).


Klara hade lite kul :P.








Sötisar!


Kommentarer
Postat av: Louise

Här sitter jag, 01.33 och skriver på din blogg! Kommit tillbaka till Oslo nu. Känns inte som jag varit hemma... konstig känsla. Grejar i alla fall med min dator nu, älskar detn. Vet du.. den är Rosa!!!! hahahah! fabbs faktiskt ingen anna färg. och jag ville ha den datorn.



Vad trevligt ni verjar ha haft. hörs snart!

Pusspuss

2010-05-17 @ 01:35:28
Postat av: miss brackenbury

Hoppas ni hade det roligt!! fina bilder:) puss

2010-05-17 @ 11:29:08
Postat av: Pernilla

Det var en rolig kväll detta ! Ska vi göra om det när jag kommer tillbaks? ;)

2010-05-27 @ 17:40:20
URL: http://pernilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0