Vår i alla fall.

God morgon! Nu sitter jag i arbetsrummet och skriver... Vackert väder är det och jag är på ganska bra humör ändå, i alla fall än så länge :P. Tänkte på att jag ju borde byta namn på bloggen och ny header m.m. men jag vill bara inte tänka tanken, då blir det så verkligt - "Ida i Dingle", blääääääääääääääääää!! Hur fruktansvärt pinsamt låter inte det liksom, då är det ju inte ens nån mening med att ha en blogg, för här händer inte mycket intressant. Njae, ni får stå ut med den här ett tag till i alla fall.

Igår hängde jag med Sandra en sväng, det var mycket trevligt! Catchade up rejält fick vi gjort och mumsat på lite OLW Sourcream & Onion med Taco dipp oxå. Yummie, yummie, yummie, in my tummy! :P
Idag blir det fika inne i Uddevalla med några vänner, trevligt! Efter det blir det skypedate med Charlotte, oxå mycket trevligt! Ikväll får vi se vad som händer, kanske en promenix med Sandra, eller varför inte med mami =). Eller kanske ett True Blood avsnitt Hanna?? ;) Who knows?? hihi!!! Nu ska jag gå och försöka platta mitt hår, för det ser ut som en stor rishög för tillfället, bara trassligt, det får vi göra nått åt! ;) Hoppas ni får en fin dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0