Wiiieee!!

Nu har jag kommit hem igen. Fikade med Lisa och Jeanette :). Vi satte oss på uteserveringen på Rådhuscaféet, mycket trevligt!! Man har allt missat lite skvaller när man har varit borta i London ändå, haha! Nettan har ett händelserikt liv, herregud :P. Haha!
Efter fikan skulle Nettan på fotbollsmatch. IFK - AIK eller nått, så jag och Lisa åkte bort till Skeppsviken och gick en ganska lång promenad ändå, längs strandpromenaden :). Trevligt!! Nu tänkte jag köra ett True Blood avsnitt, har lite abstinens :P. Bilder kommer sen :D. Hur mår ni?? Vad händer i London?? Tell me everything! Kram

Haha!! Nu höll jag på att glömma att skriva om det som rubriken står för :P. Typiskt! Haha! Mitt under fikan fick jag ett sms från Sandra där det stod "kolla din mail när du kommer hem", och gissa vad hon hade skickat till mig då?? ...... En Voddler Invite!!!!!! Yeeey, vad glad jag blev!!! Tack Sandra! :D


Kommentarer
Postat av: banana

Jag är sjuk. That's what's happening. Sucks, haha! Vilket avsnitt är du på?! Jag ska börja på 9:an. Jag har en känsla av att du är före mig? xx

2010-05-06 @ 20:03:36
URL: http://hannaslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0